Skoki MTB Maraton

Niedziela, 25 czerwca 2017 · dodano: 26.06.2017 | Komentarze 4

Piąty start u Gogola przypadł w tym roku w Skokach. Jako, że nie byłem na ubiegłorocznej edycji zupełnie nie wiedziałem czego się spodziewać na trasie.
    Start (w końcu) z pierwszego sektora, razem z Norbim więc było z kim pogadać przed startem. Początek troszkę nerwowo poszedł, wiara od razu poszła pełnym ogniem. Ja jak zwykle ostrożnie, swoje robiłem później. Po wyjeździe na asfalt zrobiło się luźniej i zaczęło konkretne naparzanie tak pod 35- 38 km/h, zresztą asfaltu dziś było bardzo niewiele. Skręt w teren i dalsza jazda szła równym tempem. Krajobraz typowo Wielkopolski- płaskie leśne odcinki, czasami jakiś mały podjazd, czasem trochę w dół. Ogółem nic ciekawego. Gdzieś tak mniej więcej po 8 km dogania mnie Daniel i po fajnym singlu nad jeziorem (z atrakcją w postaci przejazdu po powalonym drzewie) ucieka z jednym gościem. Niedługo po tym formuje się dość spory pociąg- 10 osób w nim było i razem kręcimy szybkim i równym tempem całą pierwszą pętle. Współpraca spoko szła, zmiany dawało 4-5 osób co jest i tak mega dobrym wynikiem ;). I tak na dobrą sprawę nie wiem kiedy minęło pierwsze kółko- na przemian piach (tego za dużo było jak dla mnie), przejazd między polami, las i koniec pętli. Na początku drugiej był wypych pod górę i zabawa od początku. I w zasadzie minęła bez rewelacji i niemal identycznie jak pierwsza. Ciągle równo, ciągle szybko. Jedynie pociąg zaczął się kurczyć- z początkowych 10 osób później zostało 7, dalej 5 a przed singlem nad jeziorem przyspieszyłem i dogoniłem jednego przed sobą, a ze wspomnianej grupki doszło nas jeszcze dwóch. I w takim towarzystwie mijały kilometry do mety. Jeszcze 4 km przed nią dostrzegam znajomy strój ze Sanoka, więc podkręciłem tempo i dogoniłem- Daniela jak się okazało i na metę wpadliśmy niemal jednocześnie.

Ogółem to trasa nie była jakoś wybitnie ciekawa, ale Wyrzyska i Chodzieży nic nie przebije. Jak na Gogola to bardzo długa i w sumie to plus, wszystkie mogłyby mieć taki kilometraż.

Wynik:
    43/ 85 Open
    9/11 M2

| 04:46 środa, 28 czerwca 2017 | linkuj Jacek - Jeżdżę tylko dla dobrej zabawy, taka jazda na jaką mnie stać teraz w pełni mnie zadowala ;). Z tymi kilometrami to jak dla mnie każdy maraton mógłby mieć tyle ;). Dzięki!

Grigor Te, panie- na wyścigu też się rozglądam żeby widzieć coś więcej niż swoje koło i tyłek typków przede mną. Dzięki.
    | 22:08 poniedziałek, 26 czerwca 2017 | linkuj Aha - no i gratuluję wyniku oczywiście :-)
    | 22:07 poniedziałek, 26 czerwca 2017 | linkuj No i po co to narzekanie na nudną trasę Micor? Przecież brałeś udział w wyścigu, gdzie trzeba zapierdalać, a nie rozglądać się na krajobrazy. A swoją drogą, to wiele pięknych widoków ominąłeś i jeśli chce Ci się zerknąć to proszę u mnie znajdziesz - http://grigor86.bikestats.pl/1577808,Dookola-Jeziora-Budziszewskiego.html
    | 21:09 poniedziałek, 26 czerwca 2017 | linkuj Miejsce open w połowie stawki - spoko jazda Dawidzie, a w M2 to widzę że pomykają same wycinaki. Ważne że robisz swoje i czerpiesz z tego frajdę :)
    Fakt, spory i sensowny kilometraż w końcu Gogol zrobił, dłuższy dystans na mega to był tylko w Połczynie Zdrój (sezon 2014, 85 km).

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa apust