Asfaltowa mglista stówka

Sobota, 27 stycznia 2018 · dodano: 27.01.2018 | Komentarze 5

Od kilku dni miałem w głowie pomysł na zrobienie pierwszej "ponad setki" w 2018. Z tegoż względu bacznie obserwowałem prognozy na weekend, jak i nieco głowiłem się nad wariantem trasy- przez aktualne roztopy zmuszony byłem obrać w całości asfaltową pętelkę, co dla mnie wcale nie jest najłatwiejsze ;). Ostatecznie ułożyłem kółko Kłecko- Kiszkowo- Pobiedziska- Wierzyce- Czerniejewo- Gniezno. Wyjazd po 11 i od pierwszych metrów powitała mnie mżawka- na szczęście po jakichś 10 km zostawiłem ją za sobą i później już nie wróciła. Droga do Kłecka poszła spoko i czasami w małych mieścinkach byłem chyba główną atrakcją- tak wnioskuję po spojrzeniach ludzi :D. Za Kłeckiem trafiłem na pierwszy (z dwóch dzisiaj) fragment terenowej drogi. Było sporo błota i standardowo napęd zaczął zgrzytać, a ja w parę chwil byłem pokryty błotną maseczką :). Po tej przeprawie urządziłem krótki postój na lokalnym przystanku w celu wszamania bananka. Następne kilka kilometrów do Kiszkowa przebiegło zupełnie nieznaną mi drogą, za to wyjechałem na doskonale sobie znanym skrzyżowaniu. Za miastem (dokładnie w Łagiewnikach) wykręciłem rogala w kierunku Krześlic i Bednar- przed którymi zarządziłem drugi postój na posilenie się, a w tle słyszałem dźwięk silnika upalanej na lotnisku rajdówki ;). Po przerwie czekała mnie jazda do Wronczyna- miałem drugą błotną przeprawę, następnie do Pobiedzisk a stamtąd doskonale znanymi drogami przez Wierzyce i Czerniejewo do Gniezna. Dziś nawet nie dotykałem aparatu, bo i wszechobecna mgła nie pozwalała na wykonanie przyzwoitych zdjęć niestety. Pierwsza stówka zrobiona i to nawet bez żadnego kryzysu po drodze, czyli spoko. Można cisnąc dalej :).

Kategoria 100- 150 Km

| 20:55 poniedziałek, 29 stycznia 2018 | linkuj No to trzymam za słowa Jacku.

Wielkie dzięki Aniu!
    anka88
    | 19:32 niedziela, 28 stycznia 2018 | linkuj O proszę, gratulacje z okazji pierwsze stówy w 2018 roku!
    | 19:26 niedziela, 28 stycznia 2018 | linkuj Na bank u mnie stówka będzie w lutym, póki gołoledź i gradobicie nie nastanie :)
    | 18:08 niedziela, 28 stycznia 2018 | linkuj Jacku - Dzięki- czekam na Twoją "stówkę". A wiesz, jak na styczeń to jechało mi się nawet łatwo- w porównaniu do paru ostatnich weekendowych dłuższych jazd jest duży progres.
    | 14:54 niedziela, 28 stycznia 2018 | linkuj Gratsy pierwszej stówki w sezonie !
    Widzę że nie było łatwo, spox, forma długodystansowa przyjdzie z czasem i jak zrobi się cieplej :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa atrza