Przez Promno na Dziewiczą Górę i Puszczę Zielonkę

Sobota, 13 października 2018 · dodano: 14.10.2018 | Komentarze 5

Sobota od samego rana przywitała mnie przepięknym słońcem i przyjemną temperaturą, więc po prostu musiałem wykorzystać owe okoliczności w 100%. A skoro wyścigowy sezon się skończył i można jeździć dla przyjemności i podziwiania widoczków to zaplanowałem przejechanie kolejnej „ponad stówki”. Wybór padł na jedne z ulubionych terenów- Dziewiczą Górę i Puszczę Zielonkę. Z rana napisałem jeszcze do Kuby czy ma ochotę się dołączyć- wstępnie potwierdził że da radę.

W pierwszą stronę obrałem wariant już tradycyjny- skrajem lasu do Wierzyc, odbicie na wąwóz w Nowej Górce, wyjazd w Kociałkowej i stąd już prosto na super ścieżki PK Promno. Tutejsze leśne drogi nabrały ekstra klimatu- widać złotą polską jesień, wszędzie dookoła otaczały mnie pożółkłe liście które przyjemnie szeleściły pod oponami ;). Bardzo przyjemnie się w takich warunkach kręciło. Z Promna skierowałem się do Uzarzewa, by tu zjechać w dolinę rzeki Cybiny. Na punkcie widokowym na ową rzekę zdzwoniłem się ostatecznie z Kubą na spotkanie w Kicinie. Droga tam prowadziła przez Kobylnicę oraz Wierzenicę, w większości terenem. Na miejscu byłem nieco wcześniej niż planowałem i nieco czekania na towarzysza miałem. W końcu się zjawił i pokręciliśmy na szczyt Dziewiczej. Tu zrealizowałem główny cel na dziś- wejście na wieżę. Pierwszy raz w życiu wlazłem do góry i przyznaję, że widoczek całkiem fajny- widać niekończący się ogrom Zielonki na horyzoncie ;). Przejrzystość powietrza co prawda nie była fenomenalna, ale i tak wszystko zrobiło super wrażenie. Ze szczytu czekało kręcenie dobrze znaną trasą prowadzącą przez Potasze, Kamińsko, Bednary i Wronczyn. Po minięciu szosy Pobiedziska- Poznań ponownie wjechałem na promieńskie ścieżki by dojechać nimi do Gołunina. A stąd to już w pełni asfaltem do Gniezna.

Słowem- sobota słusznie wykorzystana w pełni.

| 11:36 niedziela, 21 października 2018 | linkuj Rolnik - Hahaha świetny żart odnośnie komentarza ;D. Ale dzięki za pozytywny odzew ;)
    rolnik90
    | 15:17 piątek, 19 października 2018 | linkuj Filmik pierwsza klasa:-) Komentarz lepszy niż u Szpakowskiego. Jesień tak piękna, że trza korzystać;)
    | 18:27 poniedziałek, 15 października 2018 | linkuj Piotras - Sprzęt to maleńkie Go Pro Hero Session, wygrane zresztą w tomboli na pewnych zawodach.

Ania - Znane i fest fajne one są ;). Dzięki!
    anka88
    | 15:30 poniedziałek, 15 października 2018 | linkuj Znane nam ścieżki po PK Promno i Puszczy Zielonce. Świetny wyjazd i niezły dystans. Fajny filmik z wyjazdu :).
    19Piotras85
    | 06:00 poniedziałek, 15 października 2018 | linkuj Spoko wyrypa. Jaką kamerą kręcisz ?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa umala