Solid MTB Mchy

Niedziela, 14 kwietnia 2019 · dodano: 17.04.2019 | Komentarze 5

Dziś nadszedł czas drugiego startu w SOLIDnych zmaganiach. Po słabym występie w Krzywiniu zaliczyłem kilka dobrych treningów więc tym razem musiało być trochę lepiej.
    Start z przyjemnego boiska przy szkole- po ostatniej beznadziei spadłem do 3 sektora- poszedł spoko. I już z początku miałem sporo roboty- dużo wyprzedzania wiary na szerokich duktach przed wjazdem do lasu. Po wjeździe do niego od razu poczułem się wyśmienicie ;). Minęło jakieś 5 km i zaczęła się najprzyjemniejsza część trasy. Wymagające podjazdy, na których na szczęście nie blokowali mnie i wszystkie podjechane przy szalejącym tętnie :). Wyśmienite zjazdy- na nich trzeba było dobrego opanowania kierownicy. Mnóstwo singielków i w dodatku prowadzonych po zboczach stoku. Standardowo na takich pierwszych singlach trochę blokowali i frajda była nieco mniejsza, lecz tak mnie więcej po 20 minutach prawie cały sektor został za mną i mogłem skupić się na robieniu swojego. Na początku pętli Mega doganiam Mariusza z Nowego Tomyśla i chwilkę gawędzimy cisnąc po asfalcie. A owa pętelka bez przygód i niespodzianek- stopniowo doganiam ludzi i tradycyjnie dla mnie zyskuję na wszystkich technicznych sekcjach tak, że po nich nie widzę nikogo za sobą ;). W zasadzie całe kółko to trasa prawie jak w XC, na której można czerpać garściami zabawę jazdą- jedna z tych, które można określić mianem „Pure MTB WLKP” ;). I tak pokonywałem kolejne kilometry nierzadko z uśmiechem na twarzy, jadąc swoje i nie oglądając się na nikogo. Do samej końcówki pętli zastanawiałem się czy kręcić na drugą rundę- ostatecznie przed rozjazdem miałem czułem sporo sił w zapasie więc wróciłem na „swój” dystans. A owa runda przebiegła równie spoko jak pierwsza, z tą różnicą, że nikt nie blokował na singlach, podjazdach i zjazdach. Więc frajda była jeszcze większa. Na metę wjechałem nieco zmęczony, ale zadowolony i z satysfakcją pokonanych kilometrów i przewyższeń.
    To był udany powrót do zmagań na słusznym dystansie :)

Wynik:
    33/ 46 Open
    8/ 9 M2

| 06:35 czwartek, 2 maja 2019 | linkuj Bobiko - Maleństwo od GoPro, model Hero Session.

Grigor - Dzięki Grzechu za docenienie moich beznadziejnych amatorskich produkcji filmowych :D.

Sebek - Idzie idzie i to sporo zabawy jest :)

Jacek - Otóż to- musiałem wrócić "na swoje"
    | 07:33 sobota, 20 kwietnia 2019 | linkuj Dawidzie - w 101% słuszna decyzja z tym skrętem na giga - tak trzymaj ! :)
    sebekfireman
    | 19:54 czwartek, 18 kwietnia 2019 | linkuj Całkiem fajne te single - idzie się coś pobawić :)
    | 20:37 środa, 17 kwietnia 2019 | linkuj Te filmy to super sprawa Micor. Obejrzałem cały i poczułem się przez chwilę jak uczestnik. Ale powiem, że ja na pewno bym się zgubił w gąszczu tych singli.
    bobiko
    | 06:47 środa, 17 kwietnia 2019 | linkuj przypomnij mi ;-) jaką kamerkę masz teraz?

btw. mozesz wrzucać warstwy (layery) do filmu przy pomocy GPX i Virb od Garmina.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iataz