Doroczna, słoneczna stówka dookoła Powidzkiego

Sobota, 9 maja 2020 · dodano: 10.05.2020 | Komentarze 6

Dziś od rana świeciło piękne, majowe słońce, była też przyjemna temperatura i niewielki wiatr. Widząc co się święci za oknem wpadłem na całkowicie spontaniczny plan przekręcenia pierwszej stówki w tym roku. Padło na coroczny, huczny, tradycyjny i przyjemny objazd jeziora Powidzkiego. Dojazd do Powidza maksymalnie leśny- w okolicach młynu w Piłce i Wylatkowa tradycyjnie walka z piochem ;). Cóż tu się rozwodzić nad pokonywaną wuchtę razy trasą? Standardowo zmieniona względem "oficjalnej"- czyli od Kosewa do Anastazewa przejazd bliżej jeziora (na tym odcinku również było sporo męczarni z piochem). Na północnym brzegu jeziora za Anastazewem odkryłem też spoko ścieżkę tuż przy brzegu- tak ok. 2 km i pokręciłem właśnie nią po drodze zaliczając jedyny dłuższy postój dzisiejszego dnia na żarełko i zielony susz zwany Yerba Mate ;). Z Powidza pokręciłem do Wiekowa- podjazd do wiaty wyznaczającej miejsce postojowe dał trochę w kość, dalej do Skorzęcina (wioski- nie ośrodka ;) ) i stamtąd lasem do Lubochni i asfaltem do Gniezna. Coroczna obowiązkowa wycieczka tym samym została zaliczona. Jechało się tak fajnie, że nawet zdjęć zbyt dużo nie narobiłem. No i również obyło się bez "zgona" przez cały wyjazd, co już jest sukcesem samym w sobie ;).

| 14:21 czwartek, 14 maja 2020 | linkuj Kuba - Czaję się w jakiś weekend wybrać, ino pogoda musi dopisać ;). Poza tym ja wertepów nie przeklinam. Co najwyżej piochy... i to tylko takie fest ;P

Panie Jurku - Kilka takich obowiązkowych co roku wypada zaliczyć.

Jacek - No tak, na tej trasie już ciężko byłoby wycisnąć więcej terenu ;).

Grzechu - Kurde, stary. Ja dwa dni dochodziłem do siebie po tej wyprawie. Jedyna forma jaką mam obecnie to taka do kostek lodu :D
    | 21:26 niedziela, 10 maja 2020 | linkuj Coś tam gadałeś w jednym ze swoich filmów, że forma słaba - właśnie widzę :-)
    anka88
    | 20:15 niedziela, 10 maja 2020 | linkuj Gratulacje. Czasami warto dotrzymywać tradycji :). Lubię te rewiry.
    | 09:35 niedziela, 10 maja 2020 | linkuj Ano, bardzo dobry trip z masą terenu, tak trzymać! :)
    jerzyp1956
    | 07:07 niedziela, 10 maja 2020 | linkuj Ładna trasa zaliczona...
    kubolsky
    | 06:32 niedziela, 10 maja 2020 | linkuj Rower Ci się pod dupą przewrócił :P
    Kiedy zawitasz w te bardziej moje strony - jest jeszcze chwila na jakieś wspólne przeklinanie piochów i wertepów ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa erzet