Poznań- Malta; Cielimowo

Niedziela, 29 maja 2011 · dodano: 29.05.2011 | Komentarze 3

Trasa:
    Mnichowo-> Gniezno Rynek-> Mnichowo-> Pawłowo-> Czerniejewo-> Wierzyce-> Gołuń-> Pobiedziska-> Promno-> Góra-> Sarbinowo-> Łowęcin-> Jasin-> Swarzędz-> Poznań Malta-> Swarzędz-> Jasin-> Łowęcin-> Sarbinowo-> Góra-> Promno-> Pobiedziska-> Gołuń-> Wierzyce-> Czerniejewo-> Pawłowo-> Mnichowo-> Cielimowo-> Mnichowo

Dzisiaj o 11:00 na rynek na coniedzielne spotkanie klubowe. Oprócz mnie przyjechało 2 kolegów na MTB-kach i 1 na szosówce. Górale pojechali w teren a ja z szosowcem do Poznania. Nawet dawałem radę z tempem jazdy, ze zmianami wypracowaliśmy do Poznania średnią ok. 24 km/h WOW... Pokręciliśmy się po Malcie, do biedronki po czekolady i batony i do Gniezna. W drodze powrotnej 80% zmian dawałem ja, kolega szosowiec nie dawał rady :). I tak do domu wypracowałem średnią 24.2 km/h na dystansie 127.5 km. Szok! Większej w życiu nie miałem :D.
    Jako że po szosie na MTB pozostał niedosyt i w drodze powrotnej zrodził mi się w głowie plan przejechania 150 km, więc zjadłem coś tam z obiadu i wiśta wio do Cielimowskich lasów, żeby w terenie pojeździć. I tak zrobiłem jeszcze ponad 20 km i nawet udało mi się to nie zniżając jakoś bardzo średniej.

No i mam nowy rekord dystansu dziennego w tym sezonie i życiową średnią ;). Ale nie popadajmy w zachwyt, dystans dzienny jeszcze w tym sezonie zrobię większy :D.
    Jedyne o czym myślę po takim dystansie to prysznic i porządny obiad. No i jeszcze mam ochotę popluskać się w jeziorku ale woda trochę zimna kurde... ;)