Kolejna setka; test kierownicy.

Czwartek, 16 czerwca 2011 · dodano: 16.06.2011 | Komentarze 4

Trasa:
    Mnichowo> Gniezno> Szczytniki Duchowne> Gniezno> Zdziechowa> Przysieka> Mieleszyn> Charbowo> Kłecko> Czechy> Bielawy> Obora> Piekary> Gniezno> Mnichowo

Dzisiaj zadzwonił do mnie Tomek ze standardowym pytaniem: idziesz na rower? No jak nie jak tak :). Umówiliśmy się przy szkole w Szczytnikach Duchownych, zajeżdżam na miejsce i zastaję czekającego na mnie Tomasza (kiedyś ja na niego czekałem to jesteśmy kwita a co :D). Zaproponował, że podjedziemy do niego do domu i że da mi rękawki. Pojechaliśmy, przymiarka, pasują, biorę ;). I ruszyliśmy w stronę Mieleszyna. W tamtych rejonach nigdy nie byłem, więc się ucieszyłem że zwiedzę dalsze tereny. Bo w promieniu 30 kilometrów objechałem już chyba ze 3/4 terenów. Trasa bocznymi drogami przyjemna, fajnie się jechało ze względu na bardzo mały ruch. Nawet w drodze spotkałem koleżankę z liceum na rodzinnym spacerku i pogadałem z nią (była chwila odpoczynku :D). W drodze powrotnej więcej jazdy głównymi drogami, tu już ruch większy, ale jechało się w miarę dobrze.
    No i na koniec muszę się pochwalić- rano dotarła do mnie piękna i lekka bielutka prosta kierownica Boplight'a, jechało mi się na niej bardzo przyjemnie, na poprzedniej bolały mnie okolice łopatek, teraz bóle nie wystąpiły. I być może uda mi się kupić po taniości biały mostek Boplighta do kompletu.