Fortuna Thule Cup XC Gniezno

Niedziela, 1 kwietnia 2012 · dodano: 01.04.2012 | Komentarze 8

Wyjazd z domu już przed 8:00 zobaczyć jak poszło chłopakom przygotowanie trasy. Trochę pomogłem, trochę pościemniałem, zostałem wysłany na objazd trasy skontrolować stan taśm- wszystko OK. Oczywiście spotkałem wuchte kolegów z klubu :). Poszedłem się zapisać i spotkałem Jacka oraz Drogbasa, którzy też przyjechali się przepalić na gnieźnieńskim XC ;). Sporo czasu z nimi spędziłem na pogawędkach, obchodach trasy, kręceniu :). Nawet w aucie Jacka znalazło się miejsce na mój plecak- dzięki serdeczne za przechowanie :-). Czekając na start mojej kategorii pooglądałem wyścig Mastersów, w którym śmigali Jacek i Drogbas. No i w końcu doczekałem się startu mojej kategorii, a zarazem swojego debiutu w XC :-). Przed startem łyknąłem żela, wyczytali mnie i ustawiłem się w sektorze. 3,2,1 jazda. Kółko rozjazdowe i śmig na pętelki. Pierwsze kółko bez problemów, drugie tak samo, jechało mi się nadzwyczaj dobrze. Na trzecim kółku dubel od Konwy i to na podjeździe. No i kawałek dalej dopadła mnie potworna kolka, która rozprzestrzeniła się na całą szerokość brzucha. Masakra, w pewnym momencie myślałem nawet o wycofaniu się. Ale szybko wypędziłem tę myśl z głowy i powiedziałem: Mogę umrzeć , ale ukończę to i koniec :). Kolka trzymała mnie mniej więcej 1,5 pętli, przez ten czas jazda była dla mnie katorgą- każdą nierówność czułem 5 razy mocniej, nie mogłem kręcić swoim tempem. W końcu przeszła i mogłem jechać normalnie. Gdzieś na 5- tej pętli dostałem drugiego dubla od Konwy, poziom jego jazdy jest niesamowity, to chyba jakiś kosmos jest. Z piątego i szóstego kółka jestem zadowolony, udało mi się trochę powyprzedzać, na dwóch pierwszych też wyprzedzałem, więc tragicznie nie jest :). Po drodze JPbike trzaskał fotki i kibicowali mi razem z Drogbasem, zresztą nie tylko oni- koledzy z klubu również dopingowali. Naprawdę miło się robi widząc takie rzeczy, no i sił to także trochę daje :). Po zawodach pogawędki, czekanie na wyniki i jazda z rodzinką do domu.
    Podsumowując: nastawiałem się jedynie na dojechanie do mety z wynikiem 5 pętli i się udało. Co więcej przekręciłem 6- jak na debiut w XC jestem bardzo zadowolony :). I muszę przyznać że taka jazda bardzo mi się spodobała- pewnie zaliczę jeszcze takie zawody w tym roku.
    Wynik:
    46/69 open
    31/45 elita
    2 kółka straty do zwycięzcy (Konwa).
    Nie jest źle, choć mogłoby być lepiej gdyby nie problemy z kolką. No ale jak pisałem i tak jestem zadowolony. Dzięki spotkanym chłopakom za wspaniale spędzoną niedzielę :).
    Kategoria <50 Km, XC

| 12:57 środa, 4 kwietnia 2012 | linkuj JPbike- Dzięki Jacku. XC to zupełnie inna jazda niż maraton- trzeba jechać na 100% i wykazać się techniką- lubię to :). Faktycznie, tak szybko jak w niedzielę to nigdy tam nie jechałem. Jeszcze raz dziękuję za miłe słowo i do zobaczenia ;).
    | 17:01 wtorek, 3 kwietnia 2012 | linkuj Gratuluję Dawidzie udanego debiutu w XC :)
    Wiedziałem że i Tobie taka zabawa w kolarstwie górskim się spodoba :)
    Przejechałeś 6 okrążeń z czasem 1:05 - a ja też 6 i tylko 2 minuty szybciej - widać że masz potencjał !
    No i najważniejsze - czas spędzony z miejscowym, takim jak TY jest na wagę złota !
    Do następnego ... :)
    | 19:22 poniedziałek, 2 kwietnia 2012 | linkuj sebekfireman- Dzięki. Trudno to nazwać siedzeniem na kole, Konwa grzał jak poparzony :).

jerzyp1956- Dziękuję, starałem się jak mogłem :).
    jerzyp1956
    | 07:43 poniedziałek, 2 kwietnia 2012 | linkuj Gratulacje ; ładnie pociskałeś
    sebekfireman
    | 06:51 poniedziałek, 2 kwietnia 2012 | linkuj Gratulacje! Jak tak oglądam zdjęcia i czytam co się tam działo to żałuję że jednak nie przyjechałem i nie wystartowałem. Nieźle - 2 razy Konwie siedziałeś na kole :)
    | 06:26 poniedziałek, 2 kwietnia 2012 | linkuj jelon85- Masz rację, trudno walczyć z kolką na rowerze- szczególnie podczas wyścigu, gdzie nie ma czasu odsapnąć i cały czas trzeba jechać na maksa. Dzięki :).

matisliswider- Dziękuję ;).
    matisliswider
    | 21:19 niedziela, 1 kwietnia 2012 | linkuj Gratki ! :D
    jelon85
    | 21:12 niedziela, 1 kwietnia 2012 | linkuj Gratuluje udziału w zawodach:)
    Jak się biega, to łatwiej jest walczyć z kolką, a na rowerze niestety nie ma możliwości:/ najważniejsze, że pokonałeś słabość i śmigałeś dalej!:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa asudo