Puszcza Zielonka, Dziewicza Góra

Poniedziałek, 9 kwietnia 2012 · dodano: 10.04.2012 | Komentarze 12

Rano zadzwonił do mnie Jerzyp1956 i zaproponował wspólną wycieczkę w rejony Zielonki. Ciekawa opcja, więc się zgodziłem i za godzinę byliśmy już w siodłach. Trasa jak zawsze wiodła przez większe i mniejsze wiochy- Braciszewo, Owieczki, Imiołki, Latalice, Łagiewniki, Stęszewko, Tuczno. Za Tucznem zaczęło się to co lubię najbardziej- terenowe ścieżki :). Przejechaliśmy Puszczą spory kawałek drogi, w zasadzie aż do Dziewiczej przez Mielno i Kicin. Na Dziewiczej Górze sporo podjazdów i zjazdów zaliczyłem, podjazd z parkingu bez problemów. Na szczycie odpoczynek i zaraz wypytałem napotkanych bikerów gdzie jest osławiony Kiler. Swoją drogą dużo rowerzystów śmigało, no ale co się dziwić- w końcu dobry teren na treningi. No i w końcu pojechałem pobawić się na Kilerze. Ten zjazd jest totalnie ZAJEBISTY :). Tak mi się spodobał, że zjechałem 4 czy 5 razy. Dojazd do niego singielkiem też spoko ;). Jeszcze jestem pod wrażeniem- a ten uskok na końcu masakra. Kilka razy widziałem siebie na drzewie, ale udało się przejechać bez gleby i za każdym razem pewniej i szybciej ;). Po szaleństwach chwila odpoczynku i ruszamy w drogę powrotną. Jedziemy przez Kicin, Wierzonkę, Kobylnicę, Uzarzewo, Biskupice, Promno, Pobiedziska. Pan Jurek miał gorszy dzień i nogi mu nie kręciły, chcieliśmy nawet z Pobiedzisk wrócić pociągiem, ale najbliższy jechał za godzinę, więc daliśmy spokój i skierowaliśmy się do Gniezna przez Lednogórę i Łubowo. Oczywiście ostatnie kilka kilometrów jadąc równiutkim jak stół asfaltem na budowanej trasie S-5. W Gnieźnie odbiłem na Skiereszewo, trochę terenu i asfaltu, dojechałem domu i mam nowy rekord kilometrażu dziennego w tym roku ;)

bobiko
    | 19:16 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj @micor: No wiesz ;-) ja cały czas liczę na...rowerowanie do/z pracy ale na chwilę obecną nie mam gdzie zostawiać roweru ;-(
    | 19:01 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj @micor: No wiesz ;-) ja cały czas liczę na...rowerowanie do/z pracy ale na chwilę obecną nie mam gdzie zostawiać roweru ;-(
    | 17:21 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj jerzyp1956 - No jasne, w takim terenie czuję się jak ryba w wodzie ;).

bobiko - Jak będziesz się wybierał w moje rejony to można się zgadać i mogę oprowadzić ;).

JPbike - No właśnie, film pierwsza klasa. O Marku się nie wypowiadam- to jest inna liga kolarstwa ;-).
    | 15:07 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj Chłopaki, ten film wymiata, a Marek Konwa też tam jest i widać że zjeżdża na killerze bez zaciskania klamek hamulcowych :)
    bobiko
    | 13:35 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj A był... żółta rama.
    | 13:26 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj @micor: miałem okazję poznać te tereny w ubiegłym roku a właściwie zalążek. W tym roku coś czuję, że bede czesciej opuszczał rejony wrzesińskie ;).

@JPBike na załączonym filmiku na początku rozpoznałem Kacpra Urbanowicza. Hmm...ciekawe czy Radek Lonka startował?
    jerzyp1956
    | 13:18 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj ... oj poszalał na zjazdach , widziałem że ten teren Tobie pasował i tak trzymać wycieczka jak dla mnie była trochę wymagająca ale dałem radę POZDRAWIAM i do zobaczenia na kolejnej wyprawie .
    | 06:39 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj JPbike - No to super, trzeba się zgadać ;).

bobiko - Szaleniec na zjazdach :D.
    bobiko
    | 21:09 wtorek, 10 kwietnia 2012 | linkuj Kamikadze ;)))
    | 19:35 wtorek, 10 kwietnia 2012 | linkuj Jasne że pokażę, jak tylko będzie okazja :)
    | 16:30 wtorek, 10 kwietnia 2012 | linkuj JPbike- Teren jest fenomenalny, wręcz stworzony do XC. Może uda się spotkać i pokażesz mi tamtejszą trasę zawodów? :).
    | 15:25 wtorek, 10 kwietnia 2012 | linkuj Masz rację z tym killerem :)
    A TU jest filmik z ostatnich zawodów XC właśnie wokół Dziewiczej :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ietyl