Dziewicza Góra

Niedziela, 27 maja 2012 · dodano: 27.05.2012 | Komentarze 5

W sobotę późnym wieczorem sms od Piotra z pytaniem o wspólny wyjazd. Zaproponowałem
    Dziewiczą Górę i w niedzielę przed 8 byliśmy już w drodze. Jechaliśmy i jechaliśmy, asfaltami, czasem fajnymi szerokimi szuterkami, nadając przy tym całkiem szybkie tempo. Jechało się sympatycznie, wiatr zbytnio nie przeszkadzał, słońce przygrzewało ;). W końcu zajechaliśmy do celu. Na sam początek obczajanie killera z dołu, wjazd na górę, zjazd wąskim i wyboistym singielkiem i podjazd ścieżką prowadzącą z parkingu. No i czas na killera :). Pierwszy raz obydwoje zjechaliśmy lewą stroną, trochę zabawy dając sobie na końcowym wyskoku :). Drugi raz wjazd na górę i ponownie killer. Tym razem Piotr pojechał lewą stroną a ja środkiem. No to tam dopiero są wyboje. Już myślałem, że zaraz wyląduje na drzewie, ale udało się przejechać dość szybko i płynnie (jakaś technika widać jest), chociaż bardzo mnie wytrzęsło. Zjazd środkiem spodobał mi się nawet bardziej niż lewą. O dziwo na Dziewiczej praktycznie nie było dzisiaj bikerów. Czas już gonił, więc musieliśmy wracać. Podjzad na szczyt i pomknęliśmy w dół jak szaleni :D. W drodze powrotnej przejeżdżaliśmy przez Wierzonkę. I ledwo co tam wjechaliśmy mieliśmy miłe spotkanie z Grigorem i Wojtasem, którzy zgadali się z Kenhillem na zwiedzanie okolic Kiszkowa. Ucięliśmy pogawędkę i w wyśmienitych nastrojach rozjechaliśmy się w swoje strony. Od Kobylnicy trasa przebiegała identycznie jak w pierwszą stronę czyli trochę szuterkami i asfaltami. Przy powrocie we znaki dawał się wmordewind, który nas trochę wymęczył i średnia stopniowo spadała. Jeszcze kawałek przed Mnichowem zauważyłem przejechaną sarnę leżącą przy drodze i zastanawialiśmy się, czy by jej nie wziąć na obiad, ale chyba trochę ciężko byłoby ją przewozić na rowerze ;). W takim wesołym nastroju dojechaliśmy do mojej wioski ok. 15:00 i pożegnaliśmy się na koniec wyjazdu.

Trasa:
    Mnichowo> Czerniejewo> Wierzyce> Pobiedziska> Promno> Biskupice> Uzarzewo> Gruszczyn> Kobylnica> Wierzenica> Kicin> Mielno> Wierzonka> Kobylnica> Gruszczyn> Uzarzewo> Biskupice> Promno> Pobiedziska> Wierzyce> Czerniejewo> Mnichowo

| 06:49 wtorek, 29 maja 2012 | linkuj jerzyp1956 - No jasne, takie coś to mój żywioł :). Pozdrawiam również.

Kenhill - Poprzednim razem jechałem przez Zielonkę- super tereny :). Możemy się zgadać na taką całodniową jazdę ;).

Jarekdrogbas - Pewnie, dopiero po tym wyjeździe poczułem się wjeżdżony w ten miesiąc. Teraz tylko muszę przygotować się na XC w Mosinie :).

grigor86 - Oczywiście że tak :).
    | 21:52 poniedziałek, 28 maja 2012 | linkuj Grigora zawsze dobrze spotkać :-)
    Jarekdrogbas
    | 18:19 poniedziałek, 28 maja 2012 | linkuj Świetny trening miałes taka typowa wytrzymałosc
    Kenhill
    | 16:46 poniedziałek, 28 maja 2012 | linkuj Następnym razem jak pojedziesz daj znać, chętnie wybiorę się tam ponownie a i na Dziewicza polecam dojechać przez Zielonkę, troszku nadrobisz km ale na prawdę warto, z powrotem jeszcze Kowalskie i Park Krajobrazowy Promno, no ale to już mega trip na cały dzień :D
    jerzyp1956
    | 10:08 poniedziałek, 28 maja 2012 | linkuj Widać że spodobała się Tobie jazda na Dziewiczą Górę a zwłaszcza polubiłeś szybkie zjazdy.pozdrawiam .

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa jezda