Wierzbiczany/ Skorzęcin z Michałem

Wtorek, 16 lipca 2013 · dodano: 16.07.2013 | Komentarze 3

Rano znów do Tomka pogrzebać przy biku, pojawiły się nieznane stuki z okolic korby. Niestety nie udało się ich zlikwidować, ponadto uwaliłem gwint od ściągacza w korbie- ktoś wie, czy w Gnieźnie naprawiają takie rzeczy? ;). Po wizycie u Tomka zdzwoniłem się z klubowym kolegą Michałem i pokręciliśmy do Skorzęcina przez Wierzbiczany, Krzyżówkę, Gaj i lasem do samego Skoja. Dłuższy postój w ośrodku i powrót przez las do Trzemeszna, Wymysłowo, Wierzbiczany i do domu. Przed Trzemesznem spotkaliśmy Mateusza wraz z kumplem, którzy także wracali ze Skorzęcina i była okazja chwilę pogawędzić. Po deszczach w terenie już dość sucho, co mnie cieszy, bo w końcu można będzie śmigać po leśnych duktach- ile można po szosie ;).

| 10:50 piątek, 19 lipca 2013 | linkuj sebekfireman - Stuki tak jak się pojawiły, tak na razie zniknęły. Śruba od haka oczywiście ma wyrobione gniazdo na imbusa- muszę zakupić nową :). Z gwintem na razie poczekam- to jest do zrobienia w późniejszym czasie ;).

marcingt - Pewnie- ostro do przodu na rekord :D
    marcingt
    | 22:31 wtorek, 16 lipca 2013 | linkuj Widzę, że cały czas dajesz ostro w tym miesiącu :) Przy zdejmowaniu mojej korby też istniało ryzyko, że ściągacz tego nie wytrzyma.
    sebekfireman
    | 20:08 wtorek, 16 lipca 2013 | linkuj Te stuki to na pewno z okolic korby - luknij na hak od przerzutki czy jest dobrze przykręcony.
    Gwint można chyba naprawić - wystarczy odpowiedni gwintownik wkręcić.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ktakj