Kolejne szlaki Powidzkiego Parku Krajobrazowego

Środa, 24 lipca 2013 · dodano: 25.07.2013 | Komentarze 7

Dzisiaj piękna pogoda po raz kolejny zachęcała do dłuższego kręcenia, to nie mogłem tego dnia nie wykorzystać. Za cel obrałem kolejne dwa szlaki Powidzkiego Parku Krajobrazowego- Trakt Słowikowski i Trakt Orchowski. Dojazd na miejsce rozpoczęcia- z początku Traktu Słowikowskiego, oznaczonego czerwonym prostokątem- poszedł przez Krzyżówkę i Gaj. W Piłce zaczął się wspomniany trakt, na początek skierowałem się na Skubarczewo, dalej Gałczynek i Orchowo. Po drodze cały czas przed oczami miałem piękne widoki na pagórki, pola i lasy. W Orchowie odbijam na drugi ze szlaków- Trakt Orchowski, oznaczony na niebiesko. Kieruję się w stronę Wólki Orchowskiej następnie Mlecze, stamtąd piaszczystą drogą do Suszewa, asfaltem do Osówca i Szydłówca. Tu robię mały postój przy sklepie- dziś z początku jechało mi się mega ciężko, szczególnie na asfalcie- kupiona Pepsi pomogła :D. Z Szydłówca myk lasem do miejsca postojowego przy Grubym Dębie. Miejsce to pamiętam z rajdu rowerowego Trzemeszno- Wilczyn, który odbył się kilka lat temu- to był czas, gdy jeszcze nie wiedziałem co to Bikestats :D. Przy Grubym Dębie jedyny dzisiaj dłuższy postój na posilenie się, po tym nie chciało mi się ruszać z miejsca ;). Przy okazji mogłem dowiedzieć się, że ktoś był tutaj na wagarach :). Po odpoczynku ruszyłem w dalszą drogę niebieskim szlakiem początkowo znów leśnymi duktami i następnie asfaltami do Orchowa- gdzie wróciłem na Trakt Słowikowski. Przez Myślątkowo do Rękawczynka, fajnym singielkiem wzdłuż brzegu jeziora Kamienieckiego do Rękawczyna. Dalej to już Słowikowo, Kinno i Piłka, skąd rozpoczynałem dzisiejszą wycieczkę. Powrót standardowo przez Gaj, Krzyżówkę, Wolę Skorzęcką, Osiniec i Kokoszki do domu.

Pojezierze Gnieźnieńskie © micor

Takie widoki towarzyszyły mi przez całą wycieczkę © micor

Pomykało się takimi duktami © micor

Trochę asfaltu też się znalazło © micor

Kościół w Szydłówcu © micor

Miejsce postojowe przy Grubym Dębie © micor

Bardzo dobre oznakowanie szlaków © micor

Gruby Dąb © micor

Kolejka ciągników :D © micor

Takiego znaku to jeszcze nie widziałem :D © micor

Kawałek łąką też musiałem jechać © micor

Jezioro Kamienieckie © micor

| 16:59 piątek, 26 lipca 2013 | linkuj Kenhill - Możliwe, choć za jakieś 500 metrów stał identyczny znak.
    Kenhill
    | 07:58 piątek, 26 lipca 2013 | linkuj Pewnie ktoś tam ma hodowlę i uciekł mu jeden (albo i nie jeden) pod samochód :)
    | 05:48 piątek, 26 lipca 2013 | linkuj sebekfireman - Jasne, zostały mi już z 3 szlaki do przejechania. Żaden mi pod koła nie wyskoczył :D.
    sebekfireman
    | 19:01 czwartek, 25 lipca 2013 | linkuj Widzę, że realizujesz swój cel przejechania wszystkich szlaków :) Królika żadnego nie rozjechałeś?
    | 11:19 czwartek, 25 lipca 2013 | linkuj jerzyp1956 - No wiadomo, stówka znów musiała być.

jelon85 - Tan wypad chodził mi po głowie już od kilku dni, ale dopiero teraz udało się wyjechać. Jak zobaczyłem ten znak to mało co z siodła nie zleciałem ze śmiechu :D
    jelon85
    | 10:53 czwartek, 25 lipca 2013 | linkuj Bardzo fajną trasę sobie wymyśliłeś na wypad rowerowy:) Takich znaków z królikami też jeszcze nie widziałem:D
    jerzyp1956
    | 10:45 czwartek, 25 lipca 2013 | linkuj Ale fajną wycieczkę sobie zrobiłeś,km ładne i 100-ka pękła.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nyidr