Lipiec, 2013

Dystans całkowity:2004.34 km (w terenie 546.00 km; 27.24%)

Żerków/ Mistrzostwa Polski XC

Niedziela, 7 lipca 2013 · dodano: 08.07.2013 | Komentarze 8

Pomysł na dzisiejszy wyjazd zrodził się już jakiś czas temu, gdy dowiedziałem się, że w Żerkowie będą się odbywały Mistrzostwa Polski w XC. Zebrała się chętna na niego ekipa: Bobiko, Marcin no i ja. Marcin przyjechał po mnie po 8 rano i jedziemy. Drogą do Wrześni przez Czerniejewo, za Wrześnią dołącza Bobiko i już takim teamem wyruszamy do Żerkowa. Następnie odwiedzamy Miłosław i tamtejszy browar Fortuna, w którym powstaje moje ulubione piwo ;). Dalsza droga wiedzie do Czeszewa, gdzie przeprawiamy się promem na drugą stronę Warty. Przez lasy, pola i łąki dojeżdżamy do Żerkowa- głównego celu tripu. Po chwili zupełnie niespodziewanie spotykamy Jacka oraz Jarka, którzy także przyjechali kibicować i zobaczyć polską czołówkę MTB. Marcin, ja i Poznańskie Szaleńce wbijamy się na pętlę i przejeżdżamy kawałek, by znaleźć się przy samej wieży, skąd jest super widok na dzisiejsze zmagania. Gdy tak staliśmy i ucinaliśmy pogaduszki, znów niespodziewane spotkanie z kolejnym bikestatowiczem- Darkiem. W międzyczasie Jarek poczęstował wszystkich ogórasami :D. Fajne miejsca są, teraz tylko pozostało oglądać piękne zawody. Pierwsza startowała elita kobiet, oczywiście na czele z Mają Włoszczowską. To co ona wyprawiała na pętli to jest coś wspaniałego. Zjazdy podjazdy, kamienie, no słowem wszystko- jestem pod ogromnym wrażeniem! Po elicie kobiet startowali mężczyźni- z Markiem Konwą. Jego jazdę opiszę jednym słowem- kosmos. On nie jedzie, on płynie po trasie. Szczerze mówiąc pierwszy raz w życiu widziałem na oczy tak niesamowity poziom jazdy, jego wyczyny zupełnie nie mieszczą mi się w głowie- nie wiedziałem, że tak da się rowerem jeździć ;). Po skończonych zawodach udaliśmy się kawałek z Jarkiem i Jackiem, dalej odbijamy. Dalej do sklepu w Żerkowie, na punkt widokowy. Fajnym zjazdem do Śmiełowa, na którym wyciągam V-max, dalej przez Pyzdry docieramy niedaleko Wrześni, gdzie żegnamy się z Bobiko i przez Grzybowo i Niechanowo dojeżdżamy do Gniezna. W Cielimowie żegnam się z Marcinem i jadę do domu przez Gębarzewo.
    Na podsumowanie napiszę tylko, że pewnie długo jeszcze będę pod wrażeniem tego, co widziałem na żerkowskiej trasie XC. Warto było jechać, żeby na żywo w akcji zobaczyć najlepszych polskich kolarzy górskich. No i serdeczne dzięki wszystkim za wspaniale spędzoną niedzielę w super bikestatsowym towarzystwie. :)

Początek wyprawy- droga do Czerniejewa © micor

Marcin :D © micor

Browar Fortuna w Miłosławiu © micor

Pomnik Juliusza Słowackiego w Miłosławiu © micor

Miłosławski pałac © micor

A to dla Grigora- hodowla danieli :D © micor

Bobiko goniący skuter © micor

Marcin i bobiko w trasie © micor

Takim wehikułem przeprawiliśmy się na drugą stronę Warty ;) © micor

Maja i goniąca ją Katarzyna Solus- Miśkowicz © micor

Paula Gorycka © micor

Maja na 'Kamiennej Rzezi' © micor

Skupienie i do przodu © micor

Kolejny fajny zjazd w wykonaniu Mai :) © micor

No i podjazd © micor

To już totalny hardcore- 'Szalony drwal' © micor

Jak widać- tyłek za tylnym kołem i w dół :) © micor

Monika Żur © micor

Sprzęt nie ma tu lekko :) © micor

Wyjazd z Żerkowa ekipą :) © micor

Ciekawy stojak na rowery przy sklepie w Żerkowie © micor

Ostatnie spojrzenie na wieżę i fragment pętli © micor

Widoki z Łysej Góry © micor

O Zamość też zahaczamy :D © micor

W drodze powrotnej przejeżdżamy nad Wartą © micor

Sobota, 6 lipca 2013 · dodano: 06.07.2013 | Komentarze 0

Krótko do babci po aparat na jutrzejszy wyjazd na Mistrzostwa Polski XC w Żerkowie.

Września z Marcinem

Piątek, 5 lipca 2013 · dodano: 05.07.2013 | Komentarze 2

Dzisiaj miał być wypad z Mateuszem, niestety przez poranny deszcz gnieźnieńska część wycieczki odpuściła wyjazd. Za to udało zgadać się z Marcinem. Zbiórka przy torach na Dalkach i obmyślanie trasy. Padło na Wrześnię. Obraliśmy trochę terenową drogę do Czerniejewa przez Gębarzewo. Z Czerniejewa to już droga asfaltem do Wrześni, gdzie odwiedzamy tak zwany "małpi gaj", w którym Marcin był pierwszy raz ;). Zrobiliśmy może 3 kółka po torze i na rynek na loda. Trasa powrotna przez Grzybowo, Niechanowo. W Gnieźnie odprowadziłem Marcina pod dom i sam pognałem do swojego ;). Aha i jeszcze Sigma ożyła- po pozostawieniu na noc bez baterii znów wszystko nalicza jak należy :).

Dłuższa pętla

Czwartek, 4 lipca 2013 · dodano: 05.07.2013 | Komentarze 0

Dzis pogoda w miarę dopisała to postanowiłem zrobić trochę dłuższą pętlę po okolicy.Najpierw. do Czerniejewa, stamtąd kierunek Witkowo, z Witkowa przez Folwark do Kędzierzyna, Gniezna i do domu. Po odpoczynku wybrałem się jeszcze pobiegać- 5 km zrobione i łydki styrane masakrycznie ;).

Bike: Lawinka

Środa, 3 lipca 2013 · dodano: 04.07.2013 | Komentarze 0

Dziś wybrałem się do babci z babeczkami własnej produkcji z okazji jej urodzin ;). Dystans i czas orientacyjnie, bo Sigma nie działała- zobaczę czy dzisiaj zatrybi- zostawiłem na całą noc bez baterii, ciekawe czy to pomogło.

Terenowo, deszczowo...

Wtorek, 2 lipca 2013 · dodano: 03.07.2013 | Komentarze 2

Dzisiaj wybrałem się w teren żeby się trochę wyszaleć na jakichś tam okołognieźnieńskich górkach. Standardowo pętla przez Jankowo, Wierzbiczany, singiel na Kujawkach i do Gniezna. Przy powrocie oczywiście złapał mnie descz, grad i burza. No to musiałem przeczekać jakieś 20 minut, pech chciał, że nie było żadnego przystanku ani innej budowli pod którą mógłbym się schronić :D. Dalszy powrót przez Las Miejski, Cielimowo i Gębarzewo. Do domu wróciłem zmoknięty i ubłocony- pięknie wyglądałem :D.

No i pytanie: ma ktoś jakąś radę na ożywienie Sigmy 1009? Po tym deszczu przestała normalnie działać. Po wyjęciu z podstawki po kilku godzinach zauważyłem pusty ekran, po wyjęciu baterii i ponownym włożeniu w podstawkę było OK. Wybrałem się na jazdę i po kilku km znów pusty ekran. Jakiś pomysł co to może być? Możliwe, że tylko wymiana baterii czy jakaś poważniejsza sprawa?